منتدى شباب الجامعه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كل الشباب اللي بيعاكس البنات...............

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mohamed Allam
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Mohamed Allam

ذكر
الحاله : واقف مستنى الاتوبيس
الهوايه : بحب اركب على الشبكه
الكليه التى تنتمى إليها : 3 ehk,n

كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Empty
مُساهمةموضوع: كل الشباب اللي بيعاكس البنات...............   كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Icon_minitimeالإثنين يوليو 09, 2007 7:47 pm

الصراحة انا استغرب ليه الشاب يرضى على نفسه انه يجري ورا بنت في الشارع و يعاكسها كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Diablo2
هو مابيبقاش متخيل منظره عامل ازاي اكيييييييييد !!! كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Kez_03
لأ و الادهى من كدة لما اسمع اعذارهم الواهية و الفارغة من معاكستهم للبنات كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Dntknw
و اول حاجة يعلقوا عليها اللبس كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Image5
مع ان والله ممكن اخواتهم يكونوا بيلبسوا انيل من كدة لكن هنقول ايه صياعة دي بجد اسمها صياعة ..... الحقوق محفوظة كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Gy0000
و كمان والله ممكن يكون لبس البنت عادي جدا
اقصد مش لبس مستفز يثيرك اوي كدة ..... يا حرام
و بعدين انت مالكش دعوة هي لابسة ايه اصلا كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... On_the_quiet
هي حره
و بقولها بالعربي الفصيح كل واحدة حرة كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Cool
انا مش ببرر خطأ البنات الي بيلبسوا لبس مستفز
لكن برده ربنا اللي هيجاسبهم مش بشر
ليهم حسابهم عند ربهم يوم القيامة
لكن حتى لو البنت لابسة عريان
و لو مش لابسة اصلا
انت مالك هي حرة تعمل اللي تعملوا يا بايخ كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Diablo2

و كمان موضوع اللبس دة كل ما اسمعه من حد اقول انه كداب كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Thnk0001
لان دلوقتي بنشوف ناس في غاية الاحتشام و برده بيتعاكسوا
يبقى ليه التأليف يا شباب و الضحك ع الدقون و التنزيل من كرامتكم كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Mosking بالجري ورا اي بنت في الشارع من غير ماتكون عارفها
يعني ولا اي دين في الدنيا ولا اخلاق اصلا تسمح لك بكدة
هنقول ان شاب مثلا يعني مثلا
ماعندهوش وولا دين ولا اخلاق ... فلنفترض
يبقى ليه بتتعدى على خصوصية ناس في الشارع كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Diablo2
انت مال اهلك يا اخي
دة انت انسان غرييييييييييييييييييييب
كانوا من بقية عيلتك دول

يا جماعة بجد كل ما اشوف كدة في الشارع
بيبقى نفسه اضرب الشباب اللي بيعاكسوا دول
لانهم بيعملوا من نفسهم مهزأة الصراحة

طبعا بعد موضوعي في شباب كتييييييييييييييييير في المنتدى اكيد بتعاكس
كلنا عندنا اخطاء يا جماعة (اوعوا تحسبوني اني ببرر خطأ اللي بيعاكسوا دول)
لكن برده انا لما اغلط بيبقى على نفسي كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Gy0000
و ما بتعداش خصوصية اي حد كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Give_rose
لكن الشباب اللي بيعاكس ,,,,,,
اقنعني بسبب واحد يخليك تعاكس بنت في الشارع ؟؟؟!!!!!!!!! كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Dntknw
بس اللي هيقول انه بيعاكس
يحضر نفسه عشان انا ببتدي اشمر كمامي اهه كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Nunu0000

أبوزيد

ذكر
الحاله : ميؤس منها
الهوايه : الكمبيوتر وبس
الكليه التى تنتمى إليها : هندسة شبرا

مُساهمةموضوع: رد: كل الشباب اللي بيعاكس البنات...............   كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Icon_minitimeالسبت نوفمبر 03, 2007 5:04 pm

ايه ياعم البلطجة دى
بس بجد هى حاجة مقرفة قوى والشاب من دول بيبقى شكله وحش قوى
بس هو كرامته بتسمح بكده
خيرى الخشاب
مسؤول
مسؤول
خيرى الخشاب

مُساهمةموضوع: رد: كل الشباب اللي بيعاكس البنات...............   كل الشباب اللي بيعاكس البنات............... Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 05, 2007 5:00 pm

[size=29]
ده حاجة عادية وف جميع الكليات والشوارع واصبحت عادة[/siكل الشباب اللي بيعاكس البنات............... 11968664424113ze]

كل الشباب اللي بيعاكس البنات...............
صفحة 1 من اصل 1